ברוכים הבאים לבלוג של רוית

יום ראשון, 18 באפריל 2010

דלישס

התבקשתי לפתוח חשבון בדלישס, ולהתנסות בשמירת פריטים. כמו כן להעלות את הדלישס כאתר המועדפים שלי לבלוג.
דלישס הוא אתר אינטרנט שמאפשר לשמור לינקים מועדפים שאספנו בעודינו משוטטים באינטרנט.
כידוע היום גם גולשים ממוצעים למדי משוטטים באופן קבוע בלפחות עשרות אתרים, המפתחות לאותם אתרים הם הלינקים.
וכאשר יש לנו מאות לינקים, חלקם לא שמורים בשום מקום, חלקם נמצאים בבלאגן ברשימת המועדפים העצומה שלנו שהוא לא מקוון, ולא מאורגן ומוגבל במקום זה בעייתי.
ישנו פיתרון: הדלישס שנותן מענה טוב לכל החסרונות של המועדפים.
ראשית מדובר בשירות מקוון שניתן לגשת אליו מכל מחשב, שזה יתרון עצום.
שנית השימוש בתגים עושה סדר וגם חוסך מקום.
אני מאוד התרשמתי מאתר זה, פתחתי חשבון, הוספתי אתרים שמענינים אותי, סידרתי אותם בתגים כך שיהיה לי קל למצוא אותם, וכמובן שהעליתי לבלוג וכך זה הופך להיות שיתופי, אנשים שיכנסו לבלוג שלי יחשפו גם לרשימת המועדפים ויוכלו גם הם במידת הצורך לצרף לעצמם אתר מועדף.

תגובה 1:

  1. היי רוית
    רציתי להתייחס לנושא שמירה בדלישס, אני רוצה לציין שגם אני פתחתי חשבון, ומאוד מרוצה מהרעיון שניתן להיכנס לרשימה מכל מחשב עם אינטרנט, אך מצד שני לצערי בבתי הספר יש יום עם גישה לאינטרנט ויום בלי גישה לאינטרנט ולכן אני לא לוקחת סיכונים ומעדיפה להעתיק הכל על דסיק-קונקי. בכל אופן לצערי עדיין יותר נוח לי לשמור במועדפים הנגישות נוחה ומהירה יותר מאשר בדלישס. אני מקוה שהזמן יעשה את שלו ונעבור לנפלאות טכנולוגיה מתקדמות יותר
    יום נעים
    ליאת

    השבמחק