ברוכים הבאים לבלוג של רוית

יום שלישי, 25 בינואר 2011

פוסט סיכום

פוסט סיכום
"ההצלחה היא מסע לא יעד..." בן סוויטלנד
בפוסט הראשון שלי כתבתי שאני יוצאת למסע חדש....
ואכן יצאתי למסע כזה שעכשיו מגיע לסיומו.
בחרתי ללמוד תחום שכמעט ולא הכרתי קודם, הדבר היה מלווה ברגשות מעורבים: מצד אחד חששות מפני הטכנולוגיה הלא מוכרת, מצד השני- אני הולכת להכיר, ללמוד וליישם ידע שאני לומדת, למען העצמה אישית ומקצועית.
היום אני מרגישה התרגשות גדולה, אני לא מאמינה שהגעתי לשלב הסופי , לשלב הסיכום, היו לי קשיים ובעזרת תמיכה גדולה הצלחתי להתגבר עליהם להמשיך ולצעוד קדימה.
לגבי הבלוג, אני נזכרת ביום בו גילה אמרה לנו שאנו צריכים לפתוח בלוג ולהתחיל לכתוב,
הייתה תחושת פחד , למצוא על מה לכתוב, להגדיר סגנון כתיבה ולנסח את התובנות כל עניין הפומביות, אנשים אחרים יקראו את מה שכתבתי, יגיבו.לאט לאט צברתי ניסיון והביטחון שלי עלה, ברגע שהתחלתי לכתוב , הדברים זרמו ,
עברתי דרך ארוכה מאז, לא האמנתי אך הצלחתי לתאר את דעותיי והרגשותיי כלפי נושאים רבים ומגוונים. התכנים שבהם התמקדתי לא היו אך ורק מהקורסים בלימודים, אלא גם מהתכנים שנחשפתי במהלך חיפוש אחר משהו עדכני ורלוונטי בנושא, היו אלה מאמרים, דעות המומחים סרטונים מיוטיוב , דילמות שהתלבטתי לגביהם במישור המקצועי ועוד..
עם סיום הלימודים אני מרגישה כי אני יוצאת לדרך חדשה, אך הפעם אני מצוידת בכלים שיפתחו דלתות רבות בעתיד.
ההכרות עם טכנולוגיות חדשות ויישומים חדשים פותחת דלת לעולם חדש הנמצא בפתח ומעורר תיקווה... צריך להעיז, להכיר, ללמוד ולהתנסות
תודה רבה מקרב לב לכל מי שקרא, הגיב, העריך ותמך!
המון תודה לדר' גילה קורץ על תמיכה האישית על הידע המקצועי המעניין ומאתגר.
תודה רבה לחברותיי הטובות ללימודים: טלי ברגר, ליאת אסטרוגו ולמלווה האישית שלי אריאל מוייאל.
בהצלחה לכולם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה